?Проект Кармазіна Ю.А не прийнято!

Опубліковано: 2012-07-30 Переглянуто: 594 Автор: rada.gov.ua

Проект Постанови Кармазіна Ю.А про скасування рішення Верховної Ради України від 05.07.2012 року про прийняття проекту Закону України \"Про технічну інвентаризацію об\'єктів нерухомого майна\" (реєстраційний № 10286) у другому читанні та в цілому як законне прийнято (30.07.2012)

rada.gov.ua



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Проект вноситься народним депутатом України

Кармазіним Ю.А.,

(посвідчення №389)

ПОСТАНОВА

Верховної Ради України Про скасування рiшення Верховної Ради України від 05.07.12 року про прийняття проекту Закону України «Про технічну інвентаризацію об\'єктів нерухомого майна» (реєстраційний номер 10286) у другому читанні та в цілому як закон Верховна Рада України постановляє:
1. Скасувати рiшення Верховної Ради України від 05.07.12 року про прийняття проекту Закону України «Про технічну інвентаризацію об\'єктів нерухомого майна» (реєстраційний номер 10286) у другому читанні та в цілому як закон. 2. Ця Постанова набирає чинності з дня її опублікування.

Голова Верховної Ради України

В.ЛИТВИН

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

П О Я С Н Ю В А Л Ь Н А З А П И С К А

до проекту Постанови Верховної Ради України «Про скасування рiшення Верховної Ради України від 05.07.12 року про прийняття проекту Закону України «Про технічну інвентаризацію об\'єктів нерухомого майна» (реєстраційний номер 10286) у другому читанні та в цілому як закон»

 

1. Обґрунтування необхідності прийняття проекту Постанови

05 липня 2012 року на 57 пленарному засіданні Верховної Ради України VI скликання Парламентом прийнято рішення про прийняття проекту Закону України «Про технічну інвентаризацію об\'єктів нерухомого майна» (реєстраційний номер 10286) у другому читанні та в цілому як закон.

Вказані дії та рішення Верховної Ради України не відповідає вимогам Конституції та Закону України «Про Регламент Верховної Ради України» (далі – Регламент) і, відповідно, є незаконними з наступних підстав.

Так, за даний проект голосували народні депутати не особисто (їхніми картками голосували колеги, що можна простежити із відеозапису засідання) та в залі була відсутня кількість депутатів, яка необхідна для прийняття законів. Так, відповідно до результатів голосування за цей проект, картками проголосувала така кількість народних депутатів, яка необхідна для прийняття відповідного рішення (більше половини складу Парламенту), що не відповідає дійсності, так як в залі насправді були присутні набагато менше народних депутатів. Також дані про голосування за проект відрізняються від даних письмової реєстрації народних депутатів України. Так, якщо порівняти ці дані, то за прийняття цього проекту голосували народні депутати, які відсутні у залі засідання відповідно до даних письмової реєстрації. Деякі народні депутати, які ніби проголосували «за» прийняття рішення про прийняття в цілому цього законопроекту як закону були у відпустці, у відрядженні, або хворіють. Так, відповідно до даних письмової реєстрації були відсутні 72 народних депутатів з лав фракції Партії регіонів, Комуністичної партії, Народної партії, позафракційних депутатів. Народні депутати з фракцій «Блок Юлії Тимошенко» та «НУНС» не голосували за прийняття цих рішень, а це 163 голоси. Тобто голосувати за прийняття відповідного рішення могли лише 215 осіб (450-72-163=215), а це не є більшістю від складу Парламенту, яка необхідна для прийняття законів.

Тобто, виходячи з наведеного вище, кількість присутніх була значно меншою, ніж та, яка необхідна для прийняття рішень (законів) Верховною Радою, що унеможливлювало прийняття цього Закону. Все це є неконституційним та свідчить про прийняття даного проекту з порушенням процедури прийняття законів, яка передбачена ст. 91 Конституції України, відповідно до якої «Верховна Рада України приймає закони, постанови та інші акти більшістю від її конституційного складу, крім випадків, передбачених цією Конституцією».

Також це свідчить про те, що окремі народні депутати голосували за своїх колег, що суперечить статті 84 Конституції України. Адже відповідно до рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням Президента України щодо офіційного тлумачення частин другої і третьої статті 84 та частин другої і четвертої статті 94 Конституції України (справа щодо порядку голосування та повторного розгляду законів Верховною Радою України) від 7 липня 1998 року по справі N 1-19/98 «положення частини третьої статті 84 Конституції України щодо здійснення народним депутатом України голосування на засіданнях Верховної Ради України означає його безпосереднє волевиявлення незалежно від способу голосування, тобто народний депутат України не має права голосувати за інших народних депутатів України на засіданнях Верховної Ради України».

 

2. Загальна характеристика і основні положення

Проектом Постанови пропонується скасувати рiшення Верховної Ради України від 05.07.12 року про прийняття проекту Закону України \"Про технічну інвентаризацію об\'єктів нерухомого майна» (реєстраційний номер 10286) у другому читанні та в цілому як закон.

 

3. Стан нормативно-правової бази у даній сфері регулювання

Прийняття Постанови не потребуватиме внесення змін до інших законодавчих актів України.

 

4. Фінансово-економічне обґрунтування

Реалізація норм постанови не потребує фінансування за рахунок коштів Державного бюджету України.

 

 

Народний депутат України

КАРМАЗІН Ю.А.